Ринок Форекс - з чого починати і чого боятися

Вітаю, шановні читачі блогу. У будь-якій сфері діяльності потрібно завжди рухатися вперед, розвиватися, відкривати нові рівні, отримувати нові знання і сходити на нові вершини. Інвестиції в інтернеті, це не виняток.

Ринок Форекс і його можливості я використовую вже давно. Але в основному, як інвестор ПАММ рахунків. Тепер же буду заходити на новий рівень - буду вести самостійну торгівлю і публікувати звіти по торговому портфелю. І для початку, пропоную розібратися, що таке ринок Форекс і чому це круто.

У цій статті я розповім про те:

Що таке ринок Форекс
Форекс брокери - як вибрати надійного брокера
Як не потрапити на гроші - шахрайство на форекс
Навіщо потрібен демо рахунок на Forex
Види торгівлі - ручна торгівля і Автоторгівля на форекс
Як і де вчитися торгівлі на Форекс
Про валютний ринок форекс, я думаю, чув, практично кожен. І майже впевнений в тому, що ви чули - форекс розлучення, форекс для лохів і т.д..і т.п. Я сам не раз чув подібне, і дуже навіть авторитетні люди запевняли мене, що все це чистої води лохотрон, що гроші зливаються, що нічого не вийде. Чи чули подібне, правда? Тільки суть в тому, що ми чуємо дзвін, до ладу не знаючи, звідки він.

Коли я став інвестувати в ПАММ рахунки, і тим більше, отримувати прибуток, я кардинально змінив свою думку про ринок Forex, і тепер буду ділитися з вами корисною інформацією.

Що таке валютний ринок Форекс
Forex (Foreign Exchange Market), це міжнародний міжбанківський ринок, де продають і купують валюти. Це ринок не прив'язаний до місця проведення торгів, тому що всі операції з обміну здійснюються онлайн.

На чому заробляють на Форекс? Якщо просто, то на обміні однієї валюти на іншу. Одна валюта дорожчає, інша валюта втрачає в ціні, і на коливаннях курсів цих валют трейдери і заробляють. Торгівля на цьому ринку йде постійно, не припиняючись, і можливості заробити гроші на торгівлі валютою теж є постійно.

Форекс Брокери - як вибрати надійного
 Для тих, хто хоче почати торгувати на ринку форекс, найперший і найважливіший етап, це як правильно вибрати форекс брокера. Тому що саме через брокера йде торгівля на ринку.

Форекс брокер, це посередник, через якого ви торгуєте на ринку, той, кому ви віддаєте свої гроші, і який виводить їх на ринок. Тому найперший і важливий момент, це вибрати надійного форекс брокера. Їх зараз багато на просторах інтернету, і у кожного умови один одного солодше, але саме тут і може бути підступ. І щоб не стати жертвою шахрайства форекс, потрібно не шкодувати часу і розібратися в тому, яким повинен бути хороший форекс брокер.

E мене є свій особистий рейтинг форекс брокерів, де я додаю тих брокерів, з яким працюю сам, де працюють мої гроші, і в яких я впевнений. В інтернеті багато подібної інформації, але будеть обережні - вона може бути просто звичайною рекламою.

Що потрібно знати, щоб вибрати форекс брокера:

Легальність брокера - вивчіть всі його доступні документи
Скільки років він уже працює на ринку
Вивчіть відгуки про нього на різних сайтах
Вивчіть його умови торгівлі і порівняйте з іншими
 Як не потрапити на гроші - шахрайство на форекс
Найперше, це правильний вибір форекс брокера. Тому що брокер, цей той суб'єкт, якому видаєте свої гроші в надії, що він виведе їх на ринок, де ви зможете торговатся і заробляти. І саме тут криється найбільше шахрайських схем, коли гроші зливаються, дилінгові центри виявляються липовими, брокери губляться, закриваються.

Я працюю з форекс брокером WELTRADE і всі мої реальні торгові рахунки є на сервісі MQL5.

Головне, що потрібно зрозуміти - ринок Форекс, це реальний ринок. А про те, що це розлучення тощо кричать саме ті, хто за своєю неписьменності, а може, і жадібності, втратив, або, злив, гроші. Отримувати дохід тут можна, і ця стаття саме для тих, хто цього хоче.

Навіщо потрібен демо рахунок на Forex
У вас є бажання почати торгувати на Форекс. розібратися, щоі як тут відбувається, але ви не знаєте з чого починати? Ось саме тут і приходять на допомогу демо-рахунку на ринку форекс, які є у кожного брокера. Що таке демо-рахунок - це віртуальний рахунок, і віртуальні гроші якими можна оперувати на реальному ринку, для того, щоб навчитися основам роботи і торгівлі на ринку forex.

Демо-рахунок можна відкрити і потренуватися на ньому, нічим не ризикуючи. Це просто, швидко, не вимагає фінансових вкладень, і, принципі, можна отримати досить непогані знання основ роботи на форексі. Для початківців на форексі це ідеальний варіант. Вам залишиться тільки одне - вчитися, вчитися, і вчитися, намагаючись вичавити по максимуму з можливостей демо-рахунку.

Саме основне, що потрібно навчитися на демо рахунку, це робота з торговою платформою, робота з торговими радниками радниками і багатьом іншим.

Головне правило - торгівля на демо рахунку ніколи не буде такою ж і на реальному рахунку.

Іше правило - бути в курсі останніх новин в сфері економіки та фінансів. Постійно читайте новини, робіть аналіз, я дуже часто читаю фінансові новини світу що допомагає мені бути робити кращий аналіз.


Ручна торгівля і Автоторгівля на Forex
 Є кілька варіантів торгівлі на форексі. Це пучная торгівля, автоматична торгівля і копіювання угод. І зараз розберемо кожен вид торгівлі більш детально.

Ручна торгівля - вона вимагає досвіду, знань, терпіння, акуратності, посидючості і часу. Головне достоїнство - ви повністю контролюєте свої угоди, можете відстежувати ринкову ситуацію, планувати торгівлю. Тут, до речі, вам знадобляться щоденники трейдера.
Автоматична торгівля - за допомогою радників і роботів. Кожен торговий радник Forex має свою певну середньомісячну доходність, але знову ж таки, це середня оцінка. В цьому режимі операції здійснюються автоматично, і торгівля на форекс на займає багато часу. Тут у вас не буде поного контролю над СЕЛКАМ, але якщо ви торгуєте невеликими обсягами, це не критично. І при правильній поставноке роботи з радниками, приносить хороший дохід.
Копіювання угод. У торговому терміналі є функції, які дозволяють копіювати угоди успішних трейдерів. Це можна робити абсолютно безкоштовно, або ж, за невелику винагороду. Для інтернет інвестора це є великим плюсом, тому що при інвестуванні в ПАММ рахунки дохід ділитися з трейдером майже на рівних. Тут же ви оплачуєте разово лише невелику плату, а далі можете копіювати угоди і заробляти постійно.

Як і де вчитися торгувати на Forex
Книг, тренінгів, курсів та подібної літератури предостатньо. Тільки ні в якому разі, не раджу з неї починати. Та й взагалі, не раджу. Тому що здебільшого, це книги звичайних теоретиків, які в реальності не мають відношення до прямих торгів і роботі на ринку. А відповідно, то, що вона розповідають, дорівнює нулю. Це моя особиста думка, тому що я вважаю за краще практиків.

І якщо вчитися, то тільки у тих, хто торгує сам, хто сам працює на ринку, у кого є досвід, хто може вам щось підказати. Ринок форекс, він вимогливий і помилки тут коштують дорого. Більш досвідчені трейдери вже мають свої стратегії, свої якісь методики, і це все у них засноване саме на практичному досвіді. Ось такі знання я рекомендую. Ось таку форму навчання я раджу. Тільки практика, тільки реаьний досвід, без води і без фуфла.

Мій Форекс Досвід і Портфель
Тепер кілька слів про мою роботу на ринку, і те, які зміни на блозі будуть в подальшому. Відразу обмовлюся, що торгівля на форекс, якій я буду займатися, це лише одна з можливостей отримувати дохід, про яку я буду розповідати і ділитися досвідом і результатами. Також, я буду продовжувати працювати і за всіма попередніми напрямками. Буду і нові проекти, будуть і нові цікаві теми.

За Форекс. Мене приваблює саме автоматична торгівля на Форекс, все ж я більше інвестор. Тому буду розповідати про свою роботу з торговими радниками, і буду регулярно викладати результати своєї торгового портфеля. Буде цікаво, тому що реальні гроші і реальні счеа це завжди круто.

Чому я увійшов на ринок форекс? Тому що знаю і розумію його можливості і потенціал. Якщо вам цікаво, тоді обов'язково підписуйтесь на обновенія блогу, на сторінки блогу в соціальних мережах і стежте за моїм моїм форекс портфелем.

Головна порада початківцям
Мій головний порада всім початківцям на ринку Форекс, це перестати бути початківцями.
Буду чесний - не намагайтеся зрубати грошей швидко і легко. Так нічого не вийде, і ви тільки втратите гроші. Почніть з торгівлі на демо рахунку, вивчайте платформу, торгівлю, стратегії. Дивіться досвід інших практикуючих трейдерів і вчіться.

А також, заглядайте частіше на блог, щоб переймати і мій досвід, буду тільки радий поділитися ним. І ще, тому що я тут буду викладати багато цікавої і корисної інформації по темі роботи на ринку форекс - буде цікаво і корисно, гарантую.

Комментарии

  1. Здравствуйте, я Хелена Хуліо з Еквадору, я хочу поговорити про службу фінансування Le_Meridian на цю тему. Фінансова служба Le_Meridian надає мені фінансову підтримку, коли весь банк у моєму місті відмовився від мого прохання надати мені кредит у розмірі 500 000,00 доларів США, я спробував усе, що я міг отримати позику в своїх банках тут, в Еквадорі, але всі вони відмовили мене, тому що мій кредит був низьким, але з божою благодаттю я дізнався про Le_Meridian, тому я вирішив спробувати подати заявку на позику. Бог бажає, щоб вони дали мені кредит у розмірі 500,000.00 доларів США про позику, яку мої банки тут, в Еквадорі, відхилили мене, це було дуже приємно робити з ними бізнес, і зараз мій бізнес проходить добре. Ось контактна електронна пошта / WhatsApp, що фінансується Le_Meridian, якщо Ви бажаєте отримати позику від них.Email:lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp Контакт: 1-989-394-3740.

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий